היום הראשון - א (אני) - אח תכנון הצילום כלל מקום משמעותי לשניהם או לקשר ביניהם, ייצוג הקשר והתקשורת ביניהם בתנוחת הגוף והמבט, תכנון כיוון וזווית הצילום, מרחק או קרבה, הרקע סביב הדמויות ועוד. המצולמים נתנו הוראות לצלמים איך בדיוק לצלם אותם. כל זוג בחר תמונה אחת או שתיים, ואותן עיבדו במחשב בעזרת התוכנה BeFunky באופן שישקף אותם ואת החברות ביניהם. סדנת "קצת על עצמי": בעקבות השיר מהכבש ה-16 "אני כבר לא תינוק" – שיתפו הילדות/ים מה הם כבר עושים לבד (שיעורי בית, קוראים, כותבים, מסדרים תיק, מתלבשים, ועוד....) כל ילד/ה עשה עבודה (יצירה) על דבר אחד שהוא מאוד מאוד רוצה לעשות אבל עדיין קשה לו ולא מצליח. השיתוף של הילדות והילדים בקשיים שלהם היה מלא ולא מובן מאליו. מצאנו שלכולנו יש דברים שבהם אנחנו כבר עצמאיים ועושים לבד ולכולנו יש דברים בהם אנו מתקשים. הילדים התחלקו לזוגות: בכל זוג ילד/ה אחד שיתף בקושי שלו ובן-הזוג הציע לו פתרונות (בעקבות שיר שקראנו). בנינו "בנק" של פתרונות אפשריים לבעיות שונות. כל הסדנא הייתה מלווה בשירים, משחק קלפים ועבודות יצירה. |